Xs4all 1 April: Senseo® uit de serie 'Speed'
Xs4all site: Senseo® uit de serie 'Speed'
Naar aanleiding van de site
Senseo® uit de serie 'Speed' (kopie van xs4all site), heb ik de volgende e-mail conversatie gehad met xs4all.
Mijn e-mail:
From: D....... H.......
Sent: Thursday, April 01, 2004 16:58
To: XS4ALL
Subject: Senseo error
geachte heer/mevrouw,
Ik ben een zeer blije gebruiker van zowel uw producten als die van Douwe Egberts en Philips.
ik ben dus ook zeer blij met de gegevens die ik op uw website kon vinden om mijn senseo apparaat aan internet aan te sluiten.
nu ondervind ik toch problemen hiermee en vraag u dus ter hulp.
bijgevoegd vindt u de foutmelding welke ik krijg, deze ontstond direct bij stap 3.
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
D....... H........
Attachement: Untitled.htm
Reactie xs4all:
From: XS4ALL
Sent: Thursday, April 01, 2004 17:17
To: D....... H.......
Subject: Re: Senseo error
Beste D.......,
De webserver van de Senseo lijkt het begeven te hebben. Het is raadzaam het water in het reservoir te verversen.
Ook kunt u de machine uit zetten en na 72 minuten weer aan zetten. Dit aantal minuten is extreem belangrijk.
Met vriendelijke groet,
D...... K.....
AFdeling Communicatie
XS4ALL Internet BV
Mijn 2de e-mail:
From: D....... H.......
Sent: Thursday, April 01, 2004 17:47
To: 'XS4ALL'
Subject: RE: RE: Senseo error
Geachte D......,
Ik ben heel blij met uw snelle reactie , echter is het mij niet gelukt om mijn senseo apparaat uit te schakelen.
Bij het benaderen van mijn machine krijg ik nu ook geen foutmelding meer maar zie ik de bijgevoegde pagina.
Ik ben ten einde raad.
wellicht dat u mij verder kan helpen.
mijn dank is groot.
Met vriendelijke groet,
D....... H.......
Attachment: Untitled.htm